asiakastyytyväisyys Tag

  |   Yritys   |   No comment

Tomi Pyrhönen, Director, Sofokus: “Nicon kanssa yhteistyö on läpinäkyvää, järkeenkäypää ja toimivaa”.

Mikä Sofokus on? Sofokus on vuonna 2000 perustettu ohjelmistotalo ja sähköisen liiketoiminnan asiantuntijayritys. Toiminnan ydin on liiketoimintaprosesseja tukevien verkkopalveluiden suunnittelussa ja toteutuksessa sekä konsultointi- ja auditointipalveluissa. Sofokus toteuttaa asiakkailleen verkkopalveluja, jotka tuottavat mitattavaa tulosta. Haasteena löytää it-osaajia Työympäristönä Sofokus on avoin ja matalahierarkkinen. Jokainen työntekijä on voimavara. Henkilökohtaiseen kehittymiseen ja koulutukseen...

Read More
09 maaliskuu
2
  |   Yritys   |   No comment

Minä muutosjohtana

Valmistelin hetki sitten muutosviestinnän koulutusta ict-yrityksen projektipäälliköille. Kun on takana pian parikymmentä vuotta muutoshallintaa, muutosjohtajuutta ja viestintää, oli hyvä hetkeksi pysähtyä miettimään mitä muutosjohtajuus tarkoittaa meille jokaiselle omassa arkipäiväisessä työssämme. Muutoksen johtaminen on monisäikeinen juttu, mutta yritän koota tähän muutaman tärkeimmän vinkin, joilla kuka tahansa...

Read More
01 maaliskuu
4
  |   Yritys   |   No comment

Myynnin Muotoinen Sydän!

Monesta suunnasta kuuluu tänä päivänä tarinoita miten bisnes muuttuu, myynti muuttuu, ostokäyttäytyminen muuttuu, myyjien rooli muuttuu ja samalla nämä muuttujat tuppaavat muuttumaan. Muutamia kirjoituksia olen lukenut missä kovasti ennustetaan jopa ettei myyjiä enää tulevaisuudessa tarvita lainkaan?! Kaikki totta, jokainen sana ja väite varmasti pitävät paikkansa....

Read More
27 tammikuu
7
  |   Yritys   |   No comment

Katse peruutuspeiliin – jarruttamatta!

Kalenterivuosi 2015 oli huikean hienoa aikaa Nicolle. Nyt on hauska katsoa peruutuspeiliin. Vuosi alkoi hurjalla henkilömäärän kasvulla. Maaliskuun loppuun mennessä olimme palkanneet jo 16 uutta työntekijää, siis työntekijä viikossa. Nyt meitä on jo huimat 120 ja joukkoon mahtuu vielä. Hakijoita Nicoon tuli reippaasti yli 1000. Kiitos...

Read More
22 tammikuu
3
  |   Yritys   |   No comment

Asiakaspalautteen keräämisen jalo taito

Taas on se aika vuodesta, kun työpaikoilla käydään tavoite- tai välitavoitekeskusteluja ja kerätään asiakaspalautteita. Meillä Nicossakin asiakaspalaute asiantuntijoidemme työstä on erityisen tärkeää. Haluamme kuulla asiakkailta, miten työntekijämme on onnistunut projektissa ja miten me olemme onnistuneet rekrytoijina tarjoamaan oikeanlaisen asiantuntijan asiakkaamme tarpeisiin. Koska työntekijämme tekevät työtä asiakkaan työnjohdon...

Read More
18 joulukuu
4